browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Els joves també parlen al blog

Posted by on 16 julio, 2015

Hola a tots i totes.

Aquest any un dels objectius que tenim és que els joves participen activament al blog realitzant entrades, fent comentaris, penjar fotografies, …. i sembla que estem aconseguint aquest objectiu, ja que ací tenim la primera entrada dels joves on ens comenten algunes sensacions que tenen en les diverses activitats que es realitzen a la Nau_Jove_15.

Us deixem amb l’ entrada realitzada per el grup «Anonymus » acompanyada d’algunes imatges.

Eixida Batucada Social Tàndem

Un autobús ens ha portat al parc de Vivers. Hem esmorzat buscant l’ombra ja que hui, com tots els últims dies feia molta calor. En primer lloc ens han explicat aspectes del ritme i de la percussió. Al mateix temps anàvem fent pràctiques de percussió.  Ens han explicat que hi ha diversos tipus: Corporal, com colpejar rítmicament el cos, naturals; com un tronc d’un arbre i Construïts per a tocar, com podria ser un timbal o altre instrument.

Finalment hem practicat tots la percussió, sobretot amb instruments ecològics ja que estan fets amb material de reciclatge com pots de pintura.

IMG-20150715-WA0032

Anglès

Com sempre en alguns dies de la setmana hem practicat aquest anglès que ja creiem oblidat. En aquest poc temps hem pogut donar moltes coses, per exemple hem fet cartolines amb algunes de les festes mes conegudes, com ara Halloween. L’activitat consisteix en fer una manualitat amb agluns objectes com globus, plomes…. i recrear una de les festes a la cartolina. Aquesta ha segut una activitat molt divertida, tant com les que hem fet i les que vindran d’ací a fi de mes.

Coneixem la UV

El dilluns vam fer una cosa molt especial, ens van visitar uns alumnes de la Universitat per a explicar-nos totes aquelles llegendes que ja havien oblidat al amazones, per a trobar aquestes histories van recórrer als més avis d’amazones, gran part d’ells son indígenes. Va ser una visita inesperada que ens va agradar molt a tots perquè vam dibuixar, llegir i sobretot vam aprendre totes aquelles coses magnífiques que ens van explicar del amazones. Sens dubte, una experiència inoblidable.

IMG-20150715-WA0030

Esports

L’hora d’esport és un moment per a passar-ho bé i estar tots junts i encara que la calor ens posa les coses difícils nosaltres l’oblidem i ens posem a córrer sense cap problema. Cada persona té una preferència, et por agradar més el Funky o preferir der Sofbol, però finalment acabem fent les dos coses i divertint-nos en tot el que fem. Ja sabem que l’esport és important però sempre és millor amb una bona companyia.

IMG-20150714-WA0022 DSC02474

Una salutació.